Wednesday 30 January 2013

Colectie noua pentru bebelusi

Weekend-ul acesta a fost plin. Am fost plecata din Bucuresti, m-am intors in Bucuresti si am participat la primul meu concurs de alergare in iarna - Gerarul! Nu va speriati, nu o sa va povestesc si nici nu ne schimbam profilul intr-unul sportiv, dar toate astea au contribuit la aparitia unor noi idei. Pentru ca ne-am tot gandit la cei mari si i-am neglijat pe cei mici, zic sa facem ceva sa echilibram balanta. Caciulita bebe - fetitza - 0-3 luni Materialul folosit este bumbac 100%, netratat, culoarea predominanta alb, culoarea secundara roz pal. Nu are puf. Pret 25 ron. La comanda se poate face si pe alte combinatii de culori.
Are tricotat un mic artificiu-floricica in partea stanga
Modelul e tricotat astfel incat pe frunte e aceasta aripioara, de acopera un pic fruntea.
Aripioare si pe laterale pentru a acoperi urechiusele. se poate atasa un snur in dreptul urechilor pentru a fi legat sub barbie.

No comments:

Post a Comment